Informatie
Klachtenafhandeling – Ruilen & Retourneren
Afhandeling klachten:
U krijgt van ons te allen tijde een email als ontvangstbevestiging van uw klacht. Hierin staat duidelijk vermeld wanneer en hoe wij de klacht zullen afhandelen. Klachten worden door ons altijd zeer serieus genomen, om te zorgen dat al onze klanten tevreden over ons kunnen zijn. Tevens willen wij voorkomen dat dit in de toekomst nog vaker kan gebeuren.
Uw klacht kunt u bij voorkeur melden via email ( info@multisticker.nl ).
Niet goed geld terug
Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Bent u desondanks niet tevreden met (een deel van) uw bestelling, dan kunt u deze artikelen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling retourneren. Dit is echter alleen mogelijk indien u hier voorafgaand via e-mail melding van gemaakt heeft aan Multisticker (info@multisticker.nl ) of via het retourformulier.
Stuur met de retourzending een print mee van onze bevestiging van de bestelling en vermeldt uw bankrekening. Graag ook de reden van retour vermelden, zodat wij onze producten en service kunnen verbeteren. Zodra wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij uw betaling (inclusief verzendkosten) binnen 14 werkdagen crediteren en terugstorten op uw bankrekening. U dient wel zelf de verzendkosten voor de retourzending te verzorgen.